Podrobnosti o tréninku

Silový trénink je naprosto klíčový k udržení si aktivního životního stylu. V případě, že chcete s přibývajícím věkem fungovat stejně aktivně jako v mládí, užívat si nejen extrémní sporty a aktivity jako je lyžování, snowboard, windsurfing, kiting nebo třeba serfování, měli by jste pravidelně provádět silový trénink. Mnoho lidí a především ženy silový trénink přehlížejí, s tím, že je to něco spíše pro svalovce do posilovny a už vůbec ne pro holky. To je velký omyl.

“Podle definice je svalová síla maximální síla, kterou svaly, nebo skupina svalů může vyvinout během kontrakce.”

Výhody silového tréninku

  • Pomáhá při každodenním fungování, tělo je zpevněné, nebolí záda
  • Silovým tréninkem předcházíte možným zraněním
  • Zpomalujete ztrátu svalové hmoty ke které dochází přirozeně stárnutím
  • Zvyšujete a udržujete si pevnost kostí
  • Pomáhá s chronickými nemocemi jako je artritida
  • Navýšením svalové hmoty urychlíte spalování a podpoříte zbavování se tuků v těle
  • Často také pomáhá mentálně a emocionálně

Trenér

http://topfigurefitness.cz/treneri/martin/

Jitka Mrázková

Absolvované kurzy a rekvalifikace:  PSYCHOLOGIE TRÉNINKU / Fitness Institut, 2018/  ZDRAVÁ A FUNKČNÍ RAMENA / Fitness ...

Profil

Informace o tréninku

Trvání: 3 měsíce
Plán: Pondělí - neděle
Certifikace: Professional
Přihlásit se