Podrobnosti o tréninku

Cvičíte pravidelně, dřete se v posilovně, doma i venku, ale marně čekáte na kýžené výsledky? Zkusme odhalit, kde je chyba.

“Pokud ale chcete mít vytvarovanou postavu a ne jen zhubnout do neforemné podoby, musí být posilování hlavní složkou vašeho cvičení.”

Při redukci váhy a rutinním cvičení se často stává, že člověk uvízne na mrtvém bodě. Tělo se přizpůsobí příjmu nízkoenergetické stravy a svaly si zvyknou na jednotvárnou zátěž. „Pravidelný silový trénink prokládejte variabilním kardio cvičením. Svižnou chůzí urazte alespoň pět kilometrů, projeďte se půl hodiny na kole a snažte se udržet rychlost kolem 16 kilometrů. Navštivte kurz pilates pro zlepšení pružnosti svalů, vyzkoušejte břišní tance, zumbu nebo si zahrajte dynamický beach volejbal

Trenér

http://topfigurefitness.cz/treneri/jana/

Jana

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut ...

Profil

Informace o tréninku

Trvání: 2 měsíce
Plán: Pondělí - pátek
Certifikace: Professional
Přihlásit se