Podrobnosti o tréninku

Kardio trénink je nezbytným předpokladem k tomu, aby hubnutí probíhalo v souladu se zdravím. Soustředí se na posilování srdečně-cévní soustavy, zejména srdce, jež je naším nejdůležitějším svalem. To díky cvičení pracuje efektivněji a účelněji, což se projeví i na procesu hubnutí.

“Platí tu však staré dobré „všeho moc škodí“ – jakmile začneme například běhat příliš často, tělo se dostává do stresu.”

Zvláště začátečníci by si při kardio tréninku měli dát pozor na to, aby nepřepálili start. Určujícím faktorem je tepová frekvence. Maximální hodnota je rovna rozdílu čísla 220 a věku dotyčného. Takové hodnoty by se však začátečníci rozhodně neměli snažit dosáhnout. Optimální je zátěž odpovídající asi 65 – 75 procentům.

Trenér

http://topfigurefitness.cz/treneri/karel/

Karel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut ...

Profil

Informace o tréninku

Trvání: 1 měsíc
Plán: Pondělí - neděle
Certifikace: Professional
Přihlásit se